През 2000 г. започват първите стъпки на лейбъла Gangsta Gangsta
PRODUCTION. Тогава стартира един проект, който в днешно време феновете
окачествяват като хип-хоп "империя" сред младите. През периода 1999
-2000 г. в България е много модерна рап-музиката, която бива продуцирана
от най-големите музикални компании в страната. Журналистите я
окачествяват като т.нар. "втора хип-хоп вълна". Продажбите на рапърите
са огромни и участията и хонорарите им носят голяма печалба на всички.
Има специализирани музикални канали само за бграп. По всички музикални
класации българските рап-клипове са най-харесвани от феновете. Мишо
Шамара, Спенс и още над 100 групи са звезди сред младите. В Бургас
тогавашните тийнейджъри, днес обществени личности и продуценти на
лейбъла, както и много младежки обединения и структури - Тодор Йосифов и
Антон Берданков, все още са обикновени фенове на тази музика, както
стотици хиляди млади хора в България. Превзети от амбицията да стигнат
до национални изяви те започват активно да записват и биват забелязани
от една от силните музикални компании в България - "СтефКос Мюзик".
Издават диск със свой сингъл, който продава десетки хиляди копия в
страната и бързо набират популярност. Още същата година най-голямата
музикална компания в България - "Ара-Аудио Видео" забелязва техният
подем и фенове и подписва продуцентски договор с тях. Двамата
тийнейджъри веднага издават албум под логото на АРА и продават над 50
000 копия в цялата страна. Тогава конкуренцията е голяма, но през 2002
година вече са звезди, наред с няколко дузина имена в България. След
като придобиват огромна популярност в медиите и сред младите, двамата
прекратяват договора си с АРА и решават да използват опита си и да
помогнат на други млади хора да станат звезди, вместо да се занимават с
алкохол, дрога и безделничество. Така стартира музикална компания
"Gangsta Gangsta PRODUCTION". През 2002 лейбъла прави първите си стъпки с
изцяло нови момчета и момичета, които в днешно време са звезди не само в
България, ами и в Европа. Започват снимките на видеоклипове, сингли,
непрекъснат подбор на нови артисти. За близо 10 годишната си история
дотук лейбъла е продуцирал над 120 артисти и групи. Клиповете на G.G.P.
са винаги в топ-класациите. През 2007 г. по родните музикални канали и
класациите на БНТ и bTV продуцентска къща Gangsta Gangsta PRODUCTION
присъства едновременно в топ-чартовете с 3 видеоклипа. Феновете на
групировката от Бургас растат всеки изминал ден. Конкурентните артисти и
лейбъли от страната насочват "мерник" срещу "провинциялния" лейбъл.
Последват атаки срещу лейбъла във всякакъв аспект, в основата на които
се крие омразата от успеха на артистите на G.G.P. Основната критика към
лейбъла е, че артистите са интелигетни момчета и момичета, които пеят за
живота на масовата аудитория в България, които пеят т.нар. "комерсиален
хип-хоп". Повечето от конкурентите на G.G.P. през 2006-2008 г. пеят и
прокламират дрога и насилие. А политиката на G.G.P. е точно обратната.
Задържайки своите позиции в България G.G.P. са забелязани от много
американски и европейски рапъри и продуцентски компании. Впоследствие на
това стават факт записи с артисти от лейбъла на Jay-Z, с хип-хоп могула
RAPTILE (Barrio), общи проекти с Мишо Шамара, Hood`G Fam Ent и още
дузина известни бг артисти. С течение на времето Gangsta Gangsta
PRODUCTION привлича все нови и нови артисти, вече останалите само като
продуценти на организацията Тодор Йосифов и Антон Берданков държат
артистите им да помагат на младите в България и да държат ниво, което е
недостижимо за повечето от родните артисти. Лейбълът създава две дъщерни
музикални компании - Block Entertainment & Gangsta Sofia West
Records, които прецеждат новите кандидати за влизане в Организацията.
Голямата истерия по музиката на G.G.P. не е спирала нито за ден, към
днешна дата артистите имат над 380 студийни записа, 12 издадени албума, 2
DVD компилации, над 57 видеоклипа, първият рап High Definition
видеоклип в България, който дори влиза в класациите на Европейското MTV.
Артистите на Gangsta Gangsta PRODUCTION днес са вече имена в родния шоубизнес,
част от тях вече са само продуценти, като целта им е да предадат своя
опит на младите и да ги подкрепят, давайки им шанс за развитие. G.G.P.
има над 500 участия зад гърба си, малка част от тях за за MTV фестивала
Spirit of Burgas, концерта на Lil JON в България, собствени Хип-Хоп
партита в редица клубове в страната. Организацията функционира на пълни
обороти строго йерархично разпределена, с ясни функции и отговорности за
всеки продуцент или артист. PR отделът на G.G.P. осведомява редовно
почитателите на лейбъла за това, което се случва с продукцията на
артистите. Вече изградената марка с традиции има десетки хиляди фенове в
България и Европа, които осъзнават световната тенденция младите да
изразяват свободно своето мнение и да доказват таланта си в модерното
urban изкуство. В Интернет има стотици фен-страници на лейбъла, както и
много продукция от минали години, която може да се чуе и види. Към
днешна дата артистите са над 40 от цялата страна, а продукцията гони
световните стандарти в тази област. Феновете им наричат Gangsta Gangsta
PRODUCTION с добавката "The Organization", но само хората, които са в
най-близките кръгове до членовете на лейбъла знаят защо. През 2010
артистите на лейбъла ще празнуват 10 години от създаването на
Организацията! GGP4LIFE
Последна редакция от Vess-oW - 05.02.2011, 16:32